به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، "حمیدرضا فرخی" در این باره گفت: به منظور ارج نهادن به مقام معظم شهدا و تجلیل از یاد و خاطره ایشان و با توجه به درخواست خانواده های محترمشان، جداره های بیرونی ساختمان ها و معابر اصلی شمال شرق تهران به تصویر شهدای گرانقدر مزین شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 4 گفت: این اقدامات همگی با اخذ مجوز از بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین نظارت شورای هنری سازمان زیباسازی تهران در معابر اصلی از جمله بزرگراه های شهید باقری، شهید صیادشیرازی و امام علی(ع) انجام گرفته است.

او افزود: در این راستا نقاشی دیواری شهدای گرانقدر" داوود امیرآبادی فراهانی، حسینعلی امیر آبادی، حسین خدائی و اکبر سرپرست با توجه به درخواست خانواده شهدا برروی جداره ملک خانواده شهدا در خیابان شهید کرد و برادران محمدی در متراژ حدود 200متر مربع و با رنگهای اکریلیک توسط هنرمندان طراحی و نقاشی شد.

فرخی خاطر نشان کرد: از دیگر اقداماتی که می توان  در راستای ارتقا کیفی منظر شهری بدان اشاره کرد، نصب تندیس شهری است که با موضوعات شهری، ملی و مذهبی و آثار هنرمندان به نام ایرانی در میادین اصلی و بوستان های سطح منطقه نصب شده است.