به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه4 تهران ، مهدی پورشاسب  با بیان اینکه به منظور کاهش حوادث ایمنی و روانسازی تردد خودروها، معابر بزرگراهی نیاز به مرمت و بهسازی دوره ای دارند افزود: در همین  راستا ترمیم و بهسازی روکش آسفالت بزرگراه شهید یاسینی حد فاصل پلهای سه راه آزمایش تا تقاطع بزرگراه شهید بابایی در دستور کار قرار گرفت.

وی هدف از این اقدام را  کاهش مخاطرات و صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش استهلاک خودروهای عبوری شخصی و عمومی عنوان کرد و گفت: معابر و بزرگراه ها از مهمترین فضاهای شهری هستند که مورد استفاده روزمره شهروندان قرار دارند از این رو مناسب سازی مسیر ها نقش مهم و ارزنده ای در افزایش رضایتمندی شهروندان دارد. 

معاون فنی و عمرانی  منطقه ۴ در ادامه افزود: عملیات ترمیم و بهسازی روکش آسفالت بزرگراه شهید یاسینی در محدوده  منطقه۴ به مساحت ۲۹۱۸۸مترمربع و با تناژ آسفالت ۳۲۴۰ تن از ابتدای تیرماه سالجاری شروع و در حال حاضر به بهره برداری رسیده است .

پورشاسب خاطرنشان کرد:  تمامی مسیرها و معابر که نیاز به مرمت آسفالت دارند شناسایی شده است که با توجه به اولویت بندی و بودجه در اختیار، شهرداری نسبت به ترمیم آسفالت معابر اقدام می کند.