به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سمیه حاجوی با بیان این مطلب افزود: به منظور خدمت رسانی هرچه مطلوب‎تر به توان یابان و احترام به حقوق معلولین به عنوان شهروندان ویژه جامعه، مناسب سازی بوستان هورفر را در دستور کار منطقه قرار داده ایم.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای مناسب سازی بوستان هورفر ویژه توان یابان، تاکید کرد: در این طرح اجرای کف پوش به متراژ یکهزار و 800 مترمربع، اجرای مسیر نابینایان به طول 80 مترمربع، نصب نیمکت و آبخوری معلولین، احداث سرویس بهداشتی و نصب دستگرد در سرویس بهداشتی و نصب ست ورزشی معلولین از جمله اقداماتی بود که برای استفاده توان یابان پیش بینی و مناسب سازی شد.

شهردار منطقه 7 با تاکید بر اینکه حق معلولان در استفاده از امکانات شهری باید به رسمیت شناخته شود، گفت: این طرح با هدف ارائه خدمات بهینه به این قشر و بهره گیری آنان از تمامی امکانات و تامین آسایش و رفاه این قشر از جامعه در این منطقه اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه باید نسبت به رفع مشکلات معلولان نگاه ویژه‌ای داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی‎های خود به گونه ای عمل خواهیم کرد تا از تمام ظرفیت های موجود در مسیر رفاه حال این عزیزان استفاده شود.

گفتنی است بوستان هورفر با مساحت تقریبی 3 هزار مترمربع در محله ارامنه و در دل بافت فرسوده منطقه 7 واقع شده است.