به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری با اعلام این خبر گفت: این طرح در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و آموزش مهارت های شهروندی به منظورمقابله با شیوع بیماری کرونا به صورت رایگان در فضای مجازی از 7 تیر آغاز به کار کرده است.

او با اشاره به اینکه در این طرح حدود 60 ویدیوی آموزشی طی 5 هفته برای نوجوانان ارائه می شود، افزود: هر موضوع آموزشی در 5 جلسه ی 20 دقیقه ای ارائه می شود.

مختاری به تشریح عناوین دوره های آموزشی پرداخت و گفت:  این دوره ها شامل بازیگری تئاتر، انیمیشن، گویندگی و اجرا، موسیقی، طنز، داستان نویسی،  قرآن، فیلمسازی با موبایل و خاطره نویسی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه  با اشاره به اینکه این دوره ها توسط اساتید صاحب نظر در هر حوزه ارائه می شود، افزود: علاقه مندان به منظور بهره مندی از این دوره های آموزشی می توانند به وبسایت مدرسه تابستانی به نشانی     www.tabestani99.ir و صفحات مجازی این دوره ها در اینستاگرام ؛آپارات و تلگرام مراجعه کنند.

او در پایان اظهار امیدواری کرد: بتوانیم با اجرای این طرح  بخشی از نیاز فرهنگی و آموزشی مناسب و مطلوب نوجوانان را در شرایط فعلی تامین کنیم.