به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ، "حمیدرضا فرخی" در این باره گفت: به منظور ارج نهادن به مقام گرانقدر معلولان و جانبازان و افراد کم توان جسمی و رضایت خاطر و استفاده بهینه ایشان از محیط های تفریحی بوستان های آزاده، دانش، گلبرگ و معین نژاد به 4 مجموعه  7 دستگاهی مخصوص معلولان و جانبازان تجهیز شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار با اشاره به جزییات این طرح گفت:  ایجاد رمپ های ورودی مخصوص عبور ویلچر، نصب مجموعه بازی کودکان معلول، تامین تعدادی ویلچر مخصوص جانبازان و معلولین، ایجاد زمین استاندارد بدمینتون ، نصب میز پینگ پنگ و فوتبال دستی ویژه معلولین، نصب تابلوهای مخصوص و ...  از جمله اقدامات انجام گرفته این طرح است.

فرخی با اشاره به دیگر اقدامات در این زمینه گفت: بوستان های دیگر منطقه ازجمله بوستان الغدیر، ملل، هروی و شهید کرد پیش از این نیز به وسایل مخصوص معلولان از جمله سرویس های بهداشتی، وسایل بازی، آبخوری های ویژه، نیمکت های مخصوص، سطل های زباله و ... مجهز شده است.

فرخی در پایان افزود: رسیدگی به وضعیت رفاهی و آسایش معلولان و افراد کم توان جسمی یکی از اولویت های مهم مدیریت شهری است که به طور پیوسته و مداوم بدان توجه می شود و این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.