به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران ؛ " محمد خادمی" با بیان اینکه این برنامه ها به منظور فراهم کردن فضایی با نشاط در تابستان با هدف شناسایی استعدادهای کودکان و نوجوانان در ایام کرونا در نظر گرفته شده است افزود: این ویژه برنامه ها شامل مسابقه بزرگ" #همه-ما-قهرمانیم "،" #طرح-مدرسه-تابستانی و... به صورت آنلاین در  سطح محلات منطقه چهار اجرا می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 در ادامه گفت: این طرح آموزشی، آنلاین و رایگان بوده و در قالب "#طرح-مدرسه-تابستانی"  شامل آموزش بازیگری، تئاتر، انیمیشن، گویندگی و اجرا، موسیقی و آموزش مفاهیم شهروندی و..  با ارایه 60 جلسه ویدیویی توسط استادان مجرب برای علاقمندان در نظر گرفته شده است.

 وی در ادامه گفت: همچنین  در ویژه برنامه مسابقه بزرگ "#همه-ما-قهرمانیم "کودکان و نوجوانان می توانند با ارسال   نقاشی ها و دلنوشته های خود از اشخاصی که در ایام کرونایی با تلاش و ایثار به مردم محله و شهرمان کمک کرده اند قدردانی کنند.

 خادمی در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند برای شرکت دراین طرح آموزشی و استعداد یابی به آدرس اینترنتی www.tabestani99.ir مراجعه کنند .