به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹،فاطمه جوادی فرد معاون توسعه منابع انسانی منطقه۹ با اعلام این خبر گفت: با توجه به کمبود مرکز درمانی در این محدوده و پیرو توافقنامه همکاری با شرکت شهر سالم و اخذ مجوزهای لازم، درمانگاه شهرداری منطقه۹ در دهه ولایت و امامت افتتاح می شود.

وی به بخش های قابل افتتاح اشاره و افزود: درمانگاه شهرداری منطقه9 با مساحت 800متر مربع شامل بخش هایی چون؛ دندان پزشکی، چشم پزشکی، ارتوپدی، دیابت، فوق تخصص داخلی و غدد، آسم، آلرژی، پزشک عمومی، متخصص زنان و اطفال، جراحی عمومی، فیزیوتراپی و آزمایشگاه است که در فاز اول افتتاح بازگشایی می شود.

معاون توسعه منابع انسانی منطقه۹ با اشاره به بیمه های تحت پوشش درمانگاه خاطر نشان کرد: در این مجموعه درمانی اقدامات درمان طبق تعرفه های مشخص شده وزارت بهداشت انجام شده و تمامی بیمه های طرف قرار داد از جمله؛ تامین اجتماعی، خدمات درمانی،  بیمه سلامت و بیمه های عمومی را شامل می شود و شهروندان می توانند از تسهیلات درمانگاه منطقه9 بهره مند شوند. 

جوادی فرد به تسهیلات اعطایی به پرسنل مجموعه شهری هم اشاره و عنوان کرد: بیمه های درمانی کارکنان  شهرداری تهران مانند سایر مراکز، طبق تعرفه های شرکت شهر سالم می باشد که خدمات و تسهیلات ویژه ایی در این خصوص برای رفاه پرسنل در نظر گرفته شده است.

وی همچنین با اشاره به دیگر تسهیلات قابل ارائه با توجه به ویژگی خاص مکانی مجموعه درمانی منطقه اظهار کرد: درمانگاه شهرداری منطقه9 در انتهای خیابان استاد معین بین خیابان های دستغیب و نوری نیارکی دارای ویژگی مثبتی می باشد که با توجه به موقعیت آن دسترسی خوبی را ایجاد کرده و در فاصله 50متری از درمانگاه پارکینگ کوثر برای رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه منابع انسانی منطقه۹ در خاتمه با تشکر از تمامی دست اندرکارانی که در به ثمر رسیدن درمانگاه شهرداری منطقه9 تلاش کرده اند افزود: امید است تا با افتتاح این پروژه که با حضور مدیران ارشد شهری در روز15مرداد انجام می شود، بتوان در راستای خدمت رسانی به شهروندان و افزایش رضایت مندی آنها  برای ایجاد تهران شهری برای همه حرکت کرد.