به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه١٧، #کلهری و هیات همراه که همگی دوچرخه سوار بودند ابتدا راهی خیابان رشیدی جهان شده و بر روند ساخت مسیر طرح نیلوفری نظارت کردند.در حاشیه طرح نیلوفری ترکیدگی لوله فضای سبز رخ داده بود که شهردار منطقه۱۷ دستور پیگیری و رفع آن را دادند.

این گروه سپس راهی خیابان مهمان نوازان شده و برجریان تخریب مدرسه ای برای نوسازی نظارت کردند.کلهری در این پروژه دستور داد که تخریب به صورت اصولی صورت گرفته و برای بازسازی آن نیز ضمن سرعت بخشیدن به کار، تمامی نکات ایمنی و ساختمان سازی رعایت شود.

 #شهردار_منطقه١٧ دربیش از ١٠٠ دقیقه رکابزنی خود سپس به مسیر دوچرخه سواری در خیابان قزوین و باغراه سلامت رفته و در ادامه در بوستان زمزم به مقام شامخ شهدای گمنام که مقبره شان در این بوستان است ادای احترام کردند.

کلهری در ادامه رکاب زنی خود بر روند نهرسازی در خیایان برادران آقایی و پیاده راه خیابان جلیلی نظارت کردند.در جریان این رکاب زنی مدیران شهری منطقه۱۷ میزبان نیک زاد معاون فنی و اجرایی سازمان مهندسی شهرداری تهران و نیک بخت رئیس آموزش و پرورش منطقه بودند.

گفتنی ست مدیران شهری منطقه١٧ به طور مرتب و روزانه با رکابزنی در سطح محدوده از وضعیت نگهداشت و پروژه های محلی بازدید می کنند.