به گزارش اکونا پرس،

به نقل ار پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: پروژه احداث ادامه جنوبی بلوار استادمعین شامل احداث یک معبر 45 متری به طول ۸۷۵ متر حدفاصل خیابان نیارکی تا محور 30 متری جی است و بهره برداری از آن نه تنها از ترافیک سنگین معابر کم عرض منتهی به سه راه آذری می کاهد بلکه سبب روان سازی جریان عبور و مرور خودروها در میدان آزادی، خیابان آزادی و حتی بزرگراه آیت ا... سعیدی خواهد شد.

 وی با بیان آنکه عرض 45 متری بلوار استادمعین جنوبی فضای کافی برای احداث 2 لاین تندرو و 2 لاین کندرو را فراهم ساخته است، وجود این باندهای مجزا را زمینه ساز تامین حداکثری ایمنی مسیرهای دوچرخه و عابر پیاده دانست و تاکید کرد مسیرهای پیاده و دوچرخه بلوار استادمعین جنوبی براساس استانداردهای روز دنیا تامین شده است.

مهندس صبوری، با تاکید بر اینکه امکان بهره برداری از این معبر راهگشا متعاقب توافق با نهادهای متولی پادگان جی فراهم شده است، از مشارکت این نهادها تقدیر کرد و گفت: با بهره برداری از پروژه احداث بلوار استادمعین جنوبی، علاوه بر بسته شدن پرونده یک پروژه نیمه تمام دیگر، شهروندان ساکن در منطقه 9 شاهد تحقق یکی از مهمترین مطالبات خود از مدیریت شهری خواهند بود.