به گزارش اکونا پرس،

به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا محمدی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم گفت: این جشن به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه امروز و فردا از ساعت 18تا 19 در کوشک امیرسلیمانی برپا می شود.

او با اشاره به اینکه به دلیل مقابله با  شیوع کرونا و قطع زنجیره این بیماری جشن های ملی و مذهبی متفاوت با سال گذشته و به صورت مجازی برای ارتقای روحیه و نشاط شهروندان برگزار می شود، افزود: این مراسم زنده از طریق صفحه اینستاگرام معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه و صفحه آپارات پخش می شود.

شهردار منطقه در ادامه به تشریح برنامه های شاد و مفرح جشن عید تا عید پرداخت و گفت: اجرای موسیقی زنده، استندآپ کمدی و برنامه برای کودکان از برنامه های این مراسم است.

محمدی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم در این بحران کرونا با اجرای برنامه های متنوع با رعایت فاصله گذاری اجتماعی بخشی از نیاز فرهنگی و فراغتی شهروندان عزیز را فراهم کنیم، افزود: برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به برگزیدگان از دیگر برنامه های جشن غدیر خواهد بود. 

شهردار منطقه در ادامه به بازسازی و مستند سازی واقعه تاریخی غدیر خم با عنوان "تا همیشه غدیر" اشاره کرد و گفت: سه کاروان نمادین عصر روزهای 16، 17 و 18 مرداد این رویداد مهم را در سه مسیر متفاوت به اجرا درمی آورند که شهروندان محله های مختلف از برنامه های اجرایی این کاروان ها بهره مند خواهند شد.

برپایه این گزارش؛ با هدف هویت بخشی و آذین بندی سیمای بصری شهر، پوستر، بنر های تبلیغاتی و ریسه نوری و پارچه ای در معابر و ساختمان های منطقه نصب شده است.