به گزارش اکونا پرس،

به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علیرضا حلاجیان با اشاره به اینکه مراحل بازسازی و بهسازی ساختمان سه طبقه سرای محله کیانشهر شمالی از تیرماه آغاز شده است، افزود: این اقدام در راستای استفاده مجدد از این بنا برای انجام امور فرهنگی و آموزشی توسط شهروندان ساکن محله کیانشهر انجام شد.

او اضافه کرد: این محله از ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه فرهنگی برخوردار است و تعداد زیادی از هنرمندان منطقه ما در این محله زندگی می‌کنند.

حلاجیان به اقدامات انجام شده در پروژه سرای محله کیانشهر اشاره کرد و گفت:  انتخاب پیمانکار، تجهیز کارگاه، انجام حصار کشی کارگاهی، تخریب ( مضرس کردن ) دیوار و برچیدن کف طبقات و حمل نخاله و تمیزکاری انجام شده است.

او اضافه کرد: داربست فلزی نیز به منظور شستشوی نما، ساپورت گیری نما و پیچ و رولپلاک  سنگ ها صورت پذیرفته  و عملیات بهسازی تاسیسات برقی و مکانیکی و  بازسازی اسکلت در سقف سالن آمفی تئاتردر دست اقدام است.

معاون فنی و عمران منطقه گفت:  سراهای محله‌ها بستری برای افزایش مشارکت شهروندان در برنامه‌های اجتماعی فرهنگی و  پل ارتباطی بین مدیریت شهری و شهروندان محسوب می‌شوند و از این رو نگهداشت و بازسازی آنها مهم است.

برپایه این گزارش؛ محمدی شهردار منطقه ۱۵ به همراه شهردار  ناحیه سه و روسای ادارات از روند عملیات بازسازی سرای محله کیانشهر بازدید کرد.