به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحید رضا محمدی با اعلام این خبر گفت: طرح احداث پل موتور رو در این معبر با هدف افزایش ایمنی و کاهش آمار تصادفات فوتی در بزرگراه امام رضا(ع) و میدان ثامن الحجج(ع) آغاز شد.

او با اشاره به حرکت غیرمجاز موتورسیکلت ها در میدان ثامن الحجج (ع) افزود: معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه پس از بررسی های تخصصی و مطالعات ترافیکی نسبت به احداث پل موتور رو اقدام کرده است.

شهردار منطقه یادآور شد: احداث فونداسیون این پل با 3 متر عرض، 100 متر عرشه و 120 متر رمپ انجام شده و پروژه در مرحله نصب پایه ها و آماده سازی تیر و عرشه پل است.

محمدی تصریح کرد: با توجه به واقع شدن این پل در بزرگراه امام رضا )ع( و یکی از مبادی ورودی شهر تهران؛ سعی شده تا طراحی مناسب برای زیبایی پل در نظر گرفته شود.

شهردار منطقه در پایان یادآور شد: نخستین پل موتوررو منطقه در سنوات گذشته بر روی بزرگراه بسیج، نبش خیابان ۲۰ متری افسریه احداث شده و با توجه به جانمایی مناسب پل؛ استقبال خوب و رضایتمندی راکبان موتورسیکلت را در پی داشته است. همچنین با عبور ایمن موتورسواران از این پل؛ شاهد کاهش آمار تصادفات موتورسواران در محدوده هستیم.