به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه درباره این خبر گفت: توسعه مسیرهای ویژه دوچرخه سواری با هدف ارتقای فرهنگ دوچرخه سواری در بین شهروندان، حفظ محیط زیست وکاهش آلودگی و ترافیک از سال گذشته در این منطقه آغاز شده است.

به گفته او، به همین منظور پروژه های توسعه محله ای با محوریت ارتقای سرانه مسیر دوچرخه سواری در محلات در راستای سیاست های شهردار تهران طراحی شده است و در مدت کوتاهی در حال اجراست.

محمدی به 4 پروژه احداث مسیر دوچرخه سواری در منطقه اشاره کرد و افزود: مسیر دوچرخه سواری در سمت شمال به جنوب خیابان نبرد به طول هزار و 400  متر حدفاصل خیابان ده حقی تا خاوران با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در حال اجراست.

 او گفت: مسیر دوچرخه سواری ناحیه 3در خیابان احدی حدفاصل خیابان آل ابراهیم و امام رضا(ع) به طول 500 متر و مسیر دوچرخه در ناحیه 5 در خیابان 15 متری چهارم افسریه خیابان نیکو عمل بین قصرفیروزه و خیابان شهید رحیمی به طول هزار و 800 متر به اتمام رسیده است. 

شهردار منطقه به احداث چهارمین مسیر دوچرخه سواری اشاره کرد و گفت: دور بوستان فجر در محله مسعودیه نیز به طول 300 متر مسیر دوچرخه سواری برای شهروندان احداث شد.