به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران"  محمد خادمی"  با بیان این خبر افزود: یکی از رویکردهای مهم شهرداری تهران در دوران شیوع کرونا با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری ، اجرای طرح نذر مومنانه با هدف کمک به نیازمندان و افراد کم برخوردار با همکاری سراهای محله 20 گانه منطقه 4 در دستور کار قرار گرفت.  

او در ادامه گفت : در طرح نذر غدیر انواع کمکهای مردمی شامل پک بهداشتی ( ماسک ، دستکش و مایع ضد عفونی کننده ) ، سبد کالا ، غذای گرم ، گوشت نذری با کمک خیرین و تشکلهای مردمی و محلی در بین خانواده های نیازمند منطقه توزیع شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 با اشاره به ارائه خدمات رایگان پزشکی برای خانواده های کم برخوردار منطقه گفت : ارائه خدمات رایگان پزشکی شامل تب سنجی ، مشاوره و چکاپ پزشکی و انجام تست قند خون و اندازه گیری فشار خون با مشارکت خیرین و خادمیاران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در محلات منطقه در حال انجام است.   

او همچنین به اهدا جهیزیه در یکی از محلات کم برخوردار منطقه اشاره کرد و افزود : با کمک گروه جهادی و سرای محله گلشن نسبت به تهیه دو سری جهیزیه اقدام و به خانواده های شناسایی شده تحویل داده شد. 

خادمی در پایان اعلام کرد : این حرکت مومنانه و خداپسندانه در ماه های محرم و صفر نیز ادامه خواهد داشت .