به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، در راستای رفع مزاحمت برخی مشاغل در سطح شهر، مدیریت شهری منطقه با شیوه‌های مختلف در قالب  تلاشی سازماندهی شده برای رفع مزاحمت‌های شغلی اقدام کرده و این شیوه‌ها از ابلاغ اخطار تا پلمب محل کسب و کار متخلفان انجام می‌شود.

مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه با بیان اینکه در سال جاری و با وجود شیوع کرونا، برخورد با واحدهای مزاحم که ضوابط شغلی را رعایت نمی‌کنند، همچنان ادامه داشته و حتی تشدید شده است، افزود: ایجاد آلودگی‌های صوتی، بصری و زیست محیطی باعث شده ، پلپ واحد های  متخلف که الزامات یاد شده را رعایت نکرده‌اند، در دستور کار قرار بگیرد . 

وی با اشاره به بند ۲۰ ماده ۵۵ در برخورد با مشاغل مزاحم اظهار داشت : پس از طی مراحل قانونی و اخطارهای لازم و در صورت عدم رفع مزاحمت، شهرداری نسبت به توقف فعالیت آن شغل اقدام می شود که در مرداد ماه سال جاری، اخطاریه به شش مورد واحد صنفی ابلاغ  و پلمپ صورت گرفت.  

شهردار منطقه 13 ادامه داد : به منظور آرامش و رضایت شهروندان و همزمان با شیوع ویروس کویید 19 و ضرورت بیشتر سلامت افراد ، طرح جمع آوری و زنده گیری سگ های بلاصاحب در بوستان جنگلی سرخه حصار اجرایی و ماهیانه  طی چندین نوبت ادامه دارد. 

به گفته وی در این طرح ، چندین قلاده سگ بلا صاحب  از بوستان جنگلی سرخه حصار جمع آوری و پس از واکسیناسیون و اقدامات بهداشتی به نقاهتگاه آراد کوه تحویل داده می شوند.