به گزارش اکونا پرس،

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحید رضا محمدی با اشاره به اینکه پایانه خاوران یکی از بزرگترین پایانه های درون شهری تهران در جنوبشرق پایتخت است،   افزود:  عملیلت مسقف سازی با استفاده از ساندویچ پنل، رنگ آمیزی ستون و تیرک های آن با هدف ارتقای رضایت شهروندان، تبدیل پایانه به فضایی امن و زیبا از منظر شهری در حال انجام است. 

 او با اشاره به اینکه این طرح با اعتباری بالغ بر  ۵ میلیارد تومان منعقد و به پیمانکار ابلاغ شده است افزود: همچنین تحویل زمین و تجهیز کارگاه نیز انجام شده است .  

محمدی با اشاره به اینکه  نصب کانکس های عملیات اجرایی این پروژه و داربست فلزی در حال اجراست، افزود:  طبق زمانبندی پروژه ها از طرف معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، تلاش بر این است تا این پروژه   در  آذر ماه به اتمام برسد.  

شهردار منطقه ادامه داد: علاوه بر مسقف کردن فضایی در حدود هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع از پایانه خاوران، رنگ آمیزی و نصب پروژکتور نیز در آن انجام خواهد شد .  

برپایه این گزارش؛ این پایانه با تردد ۲۷۱ اتوبوس تندرو، ۱۸۹ اتوبوس (اقماری)، مینی بوس و ۱۵۰ تاکسی روزانه ده ها هزار مسافر را جابجا می کند و یکی از بزرگترین پایانه های شهر تهران است