به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه، در این مراسم سلیمی شهردار منطقه   از حمیدرضا لاجوردی دبیر کانون های پزشکان محلات، به نمایندگی از سایر دبیران و اعضای کانون پزشکان با اهدای لوح یادبود تقدیر کرد.

شهردار منطقه سه در این مراسم یاد آور شد : پزشکان و سایر کادر درمانی در حال حاضر در خط مقدم درمان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ جان تک تک شهروندان  قرار دارند و باید به طور شایسته ای از آنها تقدیر شود.

وی در ادامه ضمن تاکید بر وضعیت بحرانی بیمارستان ها و مراکز درمانی در مواجه با همه گیری این ویروس خاطر نشان کرد : تمامی شهروندان با رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری، نقش مهمی در پیشگیری از شیوع این ویروس و کمک به کادر درمانی دارند.

شهردار منطقه سه همچنین ابراز امیدواری پس از عبور از  بحران این بیماری، جشن ویژه ای با حضور تمامی پزشکان محلات در  منطقه برگزار کنیم. 

گفتنی است در این نشست کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه و منصور دویده رئیس اداره سلامت نیز حضور داشتند .

رئیس اداره سلامت در خصوص فعالیت کانون های پزشکان محلات گفت : در حال حاضر کانون های پزشکان  در ۱۲ خانه سلامت منطقه سه  فعال هستند که در زمینه ی ارتقای سلامت شهروندان خدمات رایگانی همچون  مشاوره و آموزش ارائه می دهند.