به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی ضمن قدردانی از شورایاران و خیرین این منطقه در همکاری ساخت این مقبره با صرف کمترین زمان و هزینه گفت: هدف از احداث سازه در این مکان، فراهم شدن فضایی در خور شهروندان و زائران برای قرائت فاتحه و نماز بر سر مزار شهدای والامقام است.

 او با اشاره به اینکه 2 شهید معظم گمنام در سال 95 و همزمان با روز وفات پیامبر اکرم(ص) در این مکان آرمیده اند افزود: ایجاد چنین یادبودی در منطقه ای که آمار بالایی از شهدای دفاع مقدس را به خود اختصاص داده است می تواند مسجد و  میعادگاه عاشقان و نیز مکانی برای برگزاری مراسم های فرهنگی محسوب شود.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه عملیات اجرای این پروژه از مرداد ماه آغاز شد افزود:  المان این مقبره به شکل آجرنما و گنبدی شکل است. 

محمدی در ادامه به اهمیت زنده نگهداشتن یاد شهدا و گذشت، ایثار خانواده های معظم شهدا اشاره کرد و افزود: : منطقه 15 خاستگاه 2 هزار شهید دفاع مقدس، 24 شهید مدافع حرم و 4 هزار و 600 ایثارگر است که از نظر تعداد شهید و جانبازان از مناطق سرآمد تهران است.

برپایه این گزارش؛ در سومین روز محرم شهردار منطقه به همراه معاون اجتماعی فرهنگی منطقه، شهردار ناحیه یک و شورایاران با حضور در مقبره شهدای بوستان گلزار ضمن قرائت فاتحه، مزار شهدای گمنام را عطرافشانی کردند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.