به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ، "مجید سمنانی" با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط متفاوت محرم امسال و شیوع کووید 19 و به منظور افزایش سلامت شهروندان و کارکنان خدوم شهرداری منطقه 4، تلاش شده است تا برنامه ریزی منظم و رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی، محرمی متفاوت و یقیناً باشکوه تر و پرشور تر با همکاری شهروندان ولایی و حسینی در سطح محلات در حال برگزاری است.

او با اشاره به برنامه عزاداری دهه اول محرم در شهرداری منطقه 4 افزود: قرائت زیارت عاشورا در بین نماز ظهر و عصر و ذکر مصیبت حضرت سید الشهداء(ع) از جمله اقداماتی است که از نخستین روز آغاز ماه محرم در حال اجرا است.

سمنانی در ادامه با اشاره به فعالیت گروه های منطقه 4 در فضای مجازی افزود: فعالیت این گروه ها با رویکرد معرفی چهره های کربلا، هدف از قیام عاشورا ،روایات ائمه(ع)، حکایات بزرگان،اشعار حسینی و کلیپ های کوتاه تصویری سخنرانی و مداحی در دستور کار قرار دارد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه 4 از برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهداء حضرت اباعبداله حسین(ع) برای کارکنان و شهروندان خبر داد و افزود: امروز چهارشنبه 5 شهریور مراسم عزاداری از اذان ظهر به مدت 1 ساعت در حیاط اصلی شهرداری منطقه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستور العمل های بهداشتی برگزار می شود.

او تصریح کرد: همکارانی که هر سال نذورات اهداء کردند می توانند امسال نیز می توانند نذورات خود را در قالب بسته های خشک شامل کیک، ساندیس، شیر، اقلام بهداشتی (ماسک،دستکش) اهدا کنند.