به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس مصطفی کاظمی در جریان این بازدید میدانی که با حضور مهندس سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و مهندس سید جواد میرحسینی مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران برگزار شد، پروژه های بازسازی ساختمان مرکز اسناد معاونت فنی و عمرانی و مرمت و بازسازی خانه ساعی در منطقه 6 را مورد پایش قرار داد.

در این بازدید در مورد طراحی نما و نحوه ادامه پروژه بازسازی ساختمان مرکز اسناد تصمیماتی اتخاذ شد و بر لزوم برآورد میزان کتابها و اسناد انتقالی و نیز برنامه ریزی به منظور گسترش فضای کتاب ها و اسناد تاکید شد. همچنین جزئیات اجرایی پروژه مرمت و بازسازی خانه ساعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق، طی سخنانی در حاشیه این بازدید میدانی از استمرار ماموریت این سازمان در جهت تعمیر و بازسازی ساختمان های اداری شهرداری تهران خبر داد و گفت: پیشرفت عملیات تعمیر و بازسازی ساختمان مرکز اسناد معاونت فنی و عمرانی که از خرداد ماه امسال آغاز شده به مرز 45 درصد رسیده است. پروژه مرمت و بازسازی خانه ساعی نیز طبق برنامه ادامه دارد و اقداماتی از قبیل تخریب و مرمت شکستگی ها، ایمن سازی، احیای سیستم موتورخانه و ... در حال انجام است.

گفتنی است ساختمان مرکز اسناد معاونت فنی و عمرانی شامل سازه ای 3 طبقه با زیربنای تقریبی 500 مترمربع در خیابان ایتالیا است. خانه تاریخی ساعی نیز با کاربری فرهنگی و گردشگری در منطقه 6 واقع شده است.