به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2 ،رسول کشت پور، شهردار منطقه ۲ تهران با بیان اینکه  از آغاز فعالیت مدیریت منطقه در شورای پنجم ، با تلاش و برنامه ریزی صورت گرفته چهار سری از پروژه ها افتتاح و پنجمین سری نیز آماده بهره برداری هستند گفت :   پروژه ها براساس نیازها و ظرفیت های شناسایی شده،  در چند بخش فرهنگی ،عمرانی،ترافیکی و خدمات شهری  طراحی و اجرا شد.

وی توسعه زیرساخت ها ،ارتقای سرانه ها و حرکت در مسیر هوشمند سازی خدمات شهری را  مهم ترین راهبرد مدیریت منطقه  در اجرای طرح های عمرانی برشمرد.

وی  با اشاره به ویژگی های منطقه در توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری گفت:  منطقه 2 به لحاظ  وجود بوستان ها و امکانات تفریحی از جذابیت گردشگری برخوردار است برهمین اساس پروژه های تفریحی و فرهنگی با هدف تامین رضایت شهروندان طراحی و احداث شد.

شهردار منطقه 2  افزود: به منظور بهبود  شبکه معابر شهری و بزرگراهی و همچنین تسهیل در دسترسی همه شهروندان و همچنین افراد کم توان به امکانات شهری ، طرح های عمرانی و ترافیکی ذر قالب  مناسب سازی معابر ،بوستان ها و ساختمان ها ، تعریض خیابان و همچنین  اجرای عملیات روکش آسفالت اجرا شد.

وی افزود: با توجه به برنامه های منطقه درحرکت  به سمت هوشمند سازی خدمات شهری، و حمایت از استارتاپ های فعال  ، پروژه هایی در این حصوص  اجرا و آماده بهره برداری است.

 لازم به ذکر است این مراسم روز'شنبه ۱۵ شهریور ماه به صورت مجازی برگزار و از طریق شبکه های اجتماعی به صورت آنلاین پخش می شور