به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ، "حمیدرضا فرخی" در این باره افزود: به منظور سلامت و بهداشت فردی و اجتماعی دانش آموزان در روزهای شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی شستشوی حدودا 17500 مترطول انهار جلوی مدارس، نظافت و رفت روب 85000 مترمربع  فضای داخل و خارج مدارس ، شستشوی حدود 5400 مترمربع از کلاسها ، سرویس های بهداشتی، حیاط مدرسه، دیوارها، پیاده روهای اطراف مدارس، بازپیرایی و احیا فضای سبز داخلی و بیرونی ،  رفع موانع و مشکلات داخلی و خارجی مدارس و اهدا گل و گلدان در مدارس اجرایی شد.

او در ادامه از اجرای طرح ضدعفونی 100 مدرسه منطقه 4 خبر داد و گفت: با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر بازگشایی مدارس از 15 شهریور ماه نسبت به ضدعفونی کلاس ها، سرویس های بهداشتی و فضاهای عبور و مرور دانش آموزان اقدام شد.

معاون خدمات شهری منطقه4 در ادامه گفت: عملیات مذکور در مدارس منطقه ازجمله دبیرستان های نام آوران، دختران مهدیه، مدارس استثنایی باغچه بان، دخترانه تزکیه، عباس وزان، پیش دبستانی مهندس نفر و .... انجام گرفته است.

فرخی در ادامه ضمن تبریک بازگشایی مدارس گفت: ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس توسط مدیران و ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان در این زمینه از اولویت مدیریت شهری در این زمان به حساب می آید که با همکاری اولیا و مربیان می توان قدم های اساسی در این زمینه برداشت.