به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی با اعلام این خبر گفت: اشتغال زایی و نیز بهره گیری از پتانسیل های گردشگری داخلی و جذب گردشگر خارجی از نقاط منحصر به فرد این پروژه است.

به گفته او، پروژه محرک توسعه در زمینی به مساحت چهارده هزار مترمربع در محله کیانشهر با یکصد و پنجاه هزار متر مربع زیر بنا یازده طبقه ای بوده و با طراحی ویژه و دسترسی های مطلوب، در دو بخش شمالی و جنوبی شامل مراکز خرید، دفاتر اداری، واحدهای تجاری، هتل پنج ستاره، مراکز تفریحی فرهنگی مانند شهربازی، باغ کتاب، سینما، باغ وحش مینیاتوری، نمایشگاه خودروهای کلاسیک، پارکینگ طبقاتی و ... خواهد بود و اکنون در مرحله ابتدایی فرایند صدور پروانه قرار دارد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه، این پروژه توسط کمیسیون ماده پنج از تمام جهات  بررسی و به تصویب رسیده است، گفت: بهره گیری از اراضی بلااستفاده و ناسازگار با محیط شهری برای توسعه گردشگری و سرزندگی اجتماعی و افزایش حس امنیت ساکنان محله و تقویت حس تعلق آنها از مهم ترین مزیت های احداث این پروژه است.

محمدی در پایان افزود: این مجموعه را می توان ابزاری قدرتمند برای بهبود شرایط اقتصادی در منطقه دانست که به ایجاد هزار و 500 فرصت شغلی جدید، جذب گردشگران داخلی و خارجی، رشد اقتصادی و نیز توسعه و تسهیل فضای نوین کسب و کار برای شهروندان منطقه خواهد  بود.