به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه ۱۳ در خصوص افتتاح و بهره‌برداری از پروژه های توسعه محلی گفت: بنا به رویکرد شهردار تهران برای ایجاد "شهری برای همه" و تغییر نگاه از پروژه های بزرگ مقیاس شهری به سمت پروژه های محله ای، اجرای این پروژه ها به عنوان یکی از سیاست های اصلی منطقه ۱۳ در سال ٩٩،  بر اساس سند توسعه محلات و مطالبات مردم در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد زیادی از این پروژه ها در نواحی چهارگانه منطقه ۱۳ تکمیل و در آستانه بهره‌ برداری است افزود :این پروژه ها شامل افتتاح بازار میوه و تره بار آشتیانی، رنگ در شهر، بهسازی محیطی و... است.

وی ادامه داد: پروژه های  کوچک مقیاس منطقه ، روز چهارشنبه، ۲۶ شهریور ماه با حضور دکتر مظاهریان، معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران افتتاح و به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه ۱۳ تصریح کرد :تعدادی دیگر از پروژه های  کوچک مقیاس منطقه در حال احداث است که معاون شهردار تهران از این پروژه ها بازدید به عمل می آورد.

رحمان زاده خاطر نشان کرد:در اجرای این پروژه ها، ضمن شناسایی نیازهای محله از طریق شورایاران،  نظرات شهروندان  دریافت و خواسته های آنها اعمال شده است.