به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، "حمیدرضا فرخی"  با بیان اینکه کارگران حوزه خدمات شهری از ارکان اصلی عرصه خدمت رسانی به شهروندان در امور مرتبط با حوزه نگهداشت شهری هستند، گفت: به منظور تامین شرایط رفاهی، بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی کارگران و با هدف بهینه سازی مجموعه خدماتی که در حوزه امور شهری به شهروندان ارائه می شود، ساختمان اسکان کارگران خیابان شهید کرد تاسیس شد.

او ادامه داد: استراحتگاه مذکور با مساحت 1800 متر مربع بنا در زمینی به مساحت 3000 مترمربع و چهار طبقه با نوع اسکلتLFF  برای استقرار کارگران خدمات شهری ناحیه 2 و 3 برای افتتاح در حال تجهیز است.

معاون خدمات شهری منطقه4  گفت: این خانه با تجهیز 250 تخت، تشک، بالشت و 500 پتو برای کارگران آماده شده است.

فرخی افزود:  ساختمان های اسکان کارگران خدمات شهری منطقه 4 دارای ضوابط ایمنی و بهداشتی هستند تا کارگران زحمتکش اوقات استراحت خود را در آسایش سپری کنند.

او با اشاره به استراحتگاه های کارگری در سایر نقاط منطقه گفت: تا به امروز  12 خانه کارگری در منطقه فعالیت می کند که در مواقع مورد نیاز به خصوص بارش های ناگهانی برف و باران سرعت خدمت رسانی را افزایش می دهد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 4 در پایان خاطر نشان کرد: افزایش نظم اجتماعی شهری، رضایت شغلی کارگران، رضایت شهروندان از نحوه ارائه خدمات شهری و همچنین در دسترس بودن دائمی و کاهش هزینه های شخصی نیروی کار از مهمترین ویژگی های خانه اسکان کارگری به شمار می رود.