به گزارش اکونا پرس،

به گزارش اداره روابط عمومی منطقه چهارده،گرامیداشت هفته دفاع مقدس در منطقه دارالمومنین طهران با مراسم غبارروبی از مزار شهدای نامدار مقبره شهدای امام هادی(ع) آغاز شد.

رضا عباسی، در این مراسم با تاکید بر زنده نگه داشتن رشادت ها و ایثار رزمندگان، تکریم خانواده شهدا را از اهم وظایف خود و مجموعه شهرداری‌ منطقه‌ ۱۴ عنوان نمود.

عباسی، تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی را اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری عنوان کرد و بهترین نوع رفتار را اطاعتی دانست که در درونش عبادت نهفته باشد.

عباسی، مسولیت پذیرفتن در منطقه دارالمومنین را به واسطه وجود ۲۵۰۰ شهید گلکون کفن خطیر ارزیابی کرد و افزود؛ تمام پرسنل هم قسم شده اند، خدمات را در سطحی ارایه نمایند که شهروندان با هر سلیقه ای در زمان مراجعه به مجموعه شهرداری با رضایت از دریافت سطح خدمات مطلوب، بعنوان یک مبلغ از سازمان خارج شوند.

در پایان این مراسم از همسر مدافع حرم،  خواهر دو شهید دفاع مقدس و جهادگر حامی سلامت منطقه ۱۴ نیز تجلیل بعمل آمد.

خاطر نشان‌ می گردد: این مراسم به همت ناحیه شش و همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، مرکز آموزش نظامی ۰۱ نزاجا، فرماندهی یگان ویژه برگزار گردید.

در این مراسم‌، مسئول عقیدتی- سیاسی و فرمانده مرکز آموزش ۰۱ نزاجا، فرمانده بسیج ناحیه شهید محلاتی، سرکلانتر ششم فاتب، رییس پلیس راهور منطقه، معاون یگان امداد نیروی انتظامی‌، ریاست کلانتری ۱۵۶ افسریه، معاونین و مدیران، رضا عباسی-شهردار منطقه چهارده را همراهی می کردند.