به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس گفت: این برنامه با همکاری فرهنگسرای خاوران، ناحیه مقاومت مالک اشتر، پردیس تئاتر خاوران، بسیج و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه انجام می شود.

به گفته او، در این برنامه 2 رزمنده راوی با سوار شدن به اتوبوس تندرو در مسیر حرکت پایانه خاوران- میدان خراسان با اجرای یک سناریوی نمایشی اقدام به روایت گری اتفاقات رخ داده در خیابان خاوران در دوران دفاع مقدس می نمایند و شهروندان را با داستان های زمان جنگ در شش ایستگاه واقع در خیابان خاوران آشنا می کنند.

محمدی گفت: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، زنده نگهداشتن یاد و خاطره دفاع مقدس برای آشنایی نسل جوان با حادثه و افتخارات محله های خود در دوران دفاع مقدس با شعار نمایشگاهی به وسعت شهر به اجرا در می آید.

براساس این گزارش برای اجرای این برنامه، 6 نمایشگاه دفاع مقدس برپامی شود که در آن فضا سازی ایستگاه خاوران با موضوع دفاع مقدس، فضاسازی ایستگاه مسجد حضرت عباس(ع) با موضوع شهید سلیمانی علمدار ولایت و انقلاب، فضاسازی ایستگاه هاشم آباد با موضوع موشک باران دفاع مقدس، فضاسازی ایستگاه پایگاه مالک اشتر با یادبود اعزام رزمندگان و بازگشت آزادگان، فضاسازی ایستگاه امیرسلیمانی یادبود شهدای دانش آموزی و پشتیبانی دانش آموزان از دفاع مقدس و فضاسازی ایستگاه مسجد انصار یادبود پشتیبانی مردم از جنگ، جمع آوری کمکهای مردمی و تولیدهای صلواتی برای رزمندگان در جبهه ها انجام شده است.

این گزارش می افزاید: در این طرح 10 اجرا در صبح از ساعت 8 تا 10 و نیز 10 اجرا در عصر از ساعت 16 تا 18 به مدت یک هفته تا 7 مهر برای شهروندان به اجرا در می آید.