به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، یادواره شهدای طلبه ۸ سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای ترور این منطقه با مشارکت و همکاری مسجد امام حسین (ع) به همراه نمایشگاه یاد یاران و آئین پرچم‎گردانی خادمیاران آستان قدس رضوی شهرداری منطقه 7 با رعایت تمامی موازین بهداشتی در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران و همچنین روایتگری سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران، همراه با تجلیل از خانواده معزز شهدا و ذکر مصیبت‌های حضرت رقیه (س)، نوحه سرایی و مداحی در صحن مسجد امام حسین(ع) آغاز شد.

در حاشیه این مراسم سمیه حاجوی شهردار منطقه ۷ بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا باعث خواهد شد تا حرکت در مسیر شهدا و استعانت به این عزیزان ادامه پیدا کرده و جوانان و نوجوانان با شیوه و روش زندگی و طرز تفکر شهدا بیش از پیش آشنا شوند.

براساس این گزارش مدیران شهری با همراهی امام جماعت موقت تهران و فرمانده سپاه تهران بزرگ در نمایشگاه یاد یاران پس از تماشای رزم نمایش فکه-کانال کمیل محل شهادت ابراهیم هادی در عملیات والفجر به زیارت شهدای گمنام واقع در میدان امام حسین (ع) رفتند و به عطرافشانی و گلباران قبور این عزیزان پرداختند.

گفتنی است نمایشگاه یاد یاران هر شب از تاریخ 31 شهریور لغایت 5 مهر بعد از نماز مغرب و عشاء با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در میدان امام حسین (ع) برقرار است.