به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ، "محمد محمددوست" با اعلام این خبر و با بیان اینکه منطقه چهار تهران به عنوان وسیعترین منطقه پایتخت دارای 39 تقاطع غیر همسطح است افزود: پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید باقری در تقاطح خیابان فرجام به عنوان چهلمین تقاطع غیر همسطح و مهمترین پروژه عمرانی و ترافیکی منطقه 4 می تواند تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک شرقی ترین نقاط این منطقه در محدوده محله های نارمک، تهرانپارس، گلشن و جوادیه داشته باشد.

او افزود: این پروژه به طول 550 متر و با حذف دور برگردان های بزرگراه شهید باقری و با ایجاد دسترسی های شرقی غربی خیابان فرجام در دستور کار قرار گرفته و عملیات اجرایی آن پس از کلنگ زنی آغاز می شود.

محمددوست در ادامه با اشاره  به سایر پروژه های در دست اقدام منطقه 4 در مراسم کلنگ زنی تصریح کرد: بهره برداری از اسکان کارگری شهید کرد از دیگر پروژه  هایی است که در روز سه شنبه طی آیینی رونمایی خواهد شد.

شهردار منطقه 4 اضافه کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت 1800 متر مربع در 4 طبقه با اسکلت LFF با زیربنایی به مساحت 3000 متر مربع برای اسکان کارگران خدمات شهری نواحی 2 و 3 در نظر گرفته شده است.

او خاطر نشان کرد: بهره برداری از اصلاح هندسی و تقاطع همسطح خیابان شهیدان محمدی(ریحانی) با بزرگراه شهید زین الدین و دسترسی های مربوطه سومین پروژه ای است که در روز سه شنبه 8 مهر با حضور شهردار تهران به بهره برداری عموم خواهد رسید.

محمددوست افزود: این پروژه ضمن ایجاد دسترسی مناسب برای خودروهایی که از خیابان شهیدان محمدی قصد ورود به بزرگراه امام علی(ع) جنوب و زین الدین شرق را دارند، ترافیک شرق به غرب این بزگراه را در محدوده بزرگراه امام علی(ع) کاهش خواهد داد.