به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مسعود لواف زاده معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر افزود: این عملیات در راستای افزایش ایمنی و کاهش تعداد تصادفات ناشی از سرعت غیرمجاز در این تقاطع به اجرا درآمد.

او به تشریح این عملیات ها پرداخت و گفت: در این راستا اصلاح هندسی میدان واقع در تقاطع خیابان هاشم آباد و خیابان شهید رضایی با حجم عملیات اجرایی ۸ هزار مترمربع و اصلاح هندسی بلوار خاتم الانبیاء ( قصرفیروزه) با خیابان ۱۵ متری دوم افسریه با هماهنگی معاونت فنی و مهندسی سازمان ترافیک شهر تهران به مساحت ۲ هزار مترمربع انجام شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در ادامه افزود: انجام اصلاح هندسی تقاطع پل بعثت تا تقاطع لاین کندرو خیابان رجب نیا به تندرو خیابان رجب نیا به طول 70 متر به منظور رفع سد معبر وانت بار ها و جمع آوری آبهای سطحی در بارندگی های فصلی انجام شد.

او ادامه داد: اصلاح هندسی میدانگاه بلوکe  شهرک والفجر تقاطع خیابان والفجر 2 و کوچه معدنی یک به حجم 204 متر مربع براساس درخواست شهروندان و شورایاران در راستای متناسب سازی عرض معبر با خیابان و عدم توقف وسایل نقلیه سنگین در میدانگاه انجام شد.

لواف زاده در پایان به تشریح دیگر عملیات اصلاح هندسی در نیمه نخست سال اشاره کرد و افزود: احداث دوربرگردان مقابل مسجد سید الشهدا به مساحت 600 مترمربع با هدف تسهیل دسترسی اتوبوس ها به لاین کندرو بزرگراه امام رضا(ع) و کاهش مسیر رفت و آمد خودروها در مسیر نیز اجرا شده است.