به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، نشست فصلی مدیریت بحران منطقه با حضور محمدرضا ندرلو معاون خدمات شهری و محیط زیست، زینب عبادی معاون حمل‌ونقل و ترافیک، صانعی مدیر ستاد پیشگیری و بحران، نماینده‌های دستگاه‌های هلال احمر، آتش‌نشانی، اورژانس، پلیس راهور، ادارات برق، آب، گاز، فاضلاب و... در سوله بحران منطقه ۱۲ برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این نشست نخست نمایندگان ارگان‌هایی نظیر هلال احمر و آتش‌نشانی در مورد مأموریت‌های محوله شش ماه اول سال خود گزارش دادند و موانع و مشکلات موجود در این باره طرح و اقدامات لازم برای ساماندهی مسائل طرح‌شده بحث و بررسی شد.

در ادامه در مورد املاک ناایمن منطقه به تعداد ۱۵۰۵ ملک و وضعیت نیروی انسانی و ساختمانی بیمارستان‌های منطقه با توجه به قدیمی‌بودن این ساختمان‌ها سخن به میان آمد و حاضران در مورد وضعیت ایمنی این ساختمان‌ها به تحلیل و بررسی پرداختند.

عبادی معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه در مورد ایمن‌سازی خیابان آجان‌لو توضیح داد: این خیابان به‌تازگی آسفالت و خط‌کشی شده است. در این خیابان به دلیل عرض زیاد، حجم و سرعت تردد بالاست؛ به همین دلیل در دو مقطع این خیابان، سرعت‌گاه داریم که جلوی ساختمان مجلس سرعت‌گیر پلاستیکی نصب شده که این سرعت‌گیر در هفته آینده جمع شده و آسفالت خواهد شد.

در ادامه ندرلو معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن تشکر از حضور افراد، گفت: به امید خدا این جلسه که اکنون بعد از ۲ سال تشکیل شده، به طور مرتب برگزار خواهد شد و همه مطالب و مشکلات قابل حلی که دوستان در این جلسه طرح کردند، با مشارکت بیشتر شهرداری، پیگیری و حل و فصل می‌شود. 

وی در مورد احداث ایستگاه آتش‌نشانی در خیابان مولوی نیز اظهار داشت: تلاش می‌کنیم اقدامات لازم برای قرارگیری زمین در اختیار آتش‌نشانی صورت گیرد.

در پایان در این جلسه مقرر شد برای انجام مانور مشارکتی مدیریت بحران در جلسات آتی برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد./خبرطهرون