به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امروز دوشنبه برای ملاقات با علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ چندین درخواست ثبت شده بود که پس از تعامل بین بخشی، از چند پرونده گره گشایی و مشکل آنها بدون ملاقات با شهردار برطرف شد.

این جلسه ملاقات مردمی با حضور علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲، علیرضا شبنم معاون شهرسازی و معماری و چند تن از مدیران شهری منطقه برگزار شد.

شهردار منطقه ۱۲ در جریان ملاقات مردمی شنونده صحبت‌های چند تن از شهروندان قلب طهران بود که با توجه به اهمیت موضوع ملاقات مردمی در رفع و  رسیدگی به مشکلات و معضلات شهروندان، به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مناسب، مشکلات خود را با سعادتی در میان گذاشتند و شهردار منطقه ۱۲ دستور بررسی و رسیدگی به درخواست آنان را صادر کرد.

گفتنی است شهروندان محترم از این پس می توانند با مراجعه به سامانه ملاقات مردمی به نشانی publicmeeting.tehran.ir برای ملاقات با شهردار منطقه وقت قبلی رزرو کنند. پیش از این، رزرو وقت قبلی برای حضور در جلسات ملاقات مردمی، فقط با مراجعه حضوری به روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ امکان پذیر بود که از این پس، بدون مراجعه حضوری و از طریق سامانه ملاقات مردمی به سهولت می توان اقدام کرد./خبرطهرون