به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، زینب عبادی، معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک منطقه از آغاز مرحله جدیدی از پروژه «دوچرخه‌سواری دانش‌آموزی» خبر داد. 

وی در این باره توضیح داد: طرح دوچرخه‌سواری دانش‌آموزی و ترویج استفاده از دوچرخه در سفرهای درون‌شهری به‌ویژه با هدف سفرهای تحصیلی، تعریف و در مناطق ۶، ۱۱ و ۱۲ در حال اجراست که منطقه ۱۲ با جذب و ثبت‌نام بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز دوره متوسطه، منطقه پیشرو در این طرح به شمار می‌رود.

عبادی با تأکید بر توسعه حمل‌ونقل پاک و پیاده‌‌محورکردن شهر افزود: به منظور به‌اجرا درآمدن این طرح، واحد توسعه سیستم‌های حمل‌و‌نقل پاک سازمان ترافیک تهران با مشارکت معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک منطقه ١٢، دوره آموزش مهارتی-تخصصی دوچرخه‌سواری شهری، ویژه دانش‌آموزان مدارس متوسطه مناطق ۶، ١١ و ١٢ را در پارک شهر برگزار می‌کنند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه در مورد برنامه زمانی حضور دانش‌آموزان داوطلب در این طرح گفت: روزهای دوشنبه ساعت ۱۵ تا ۱۷ ویژه دانش‌آموزان دختر و روزهای چهارشنبه ساعت ۱۵ تا ۱۷ ویژه دانش‌آموزان پسر است که افراد با همراه داشتن اصل کارت شناسایی و رضایت‌نامه والدین می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

گفتنی است دانش‌آموزان و خانواده‌های ایشان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از با شماره‌ ۰۹۰۵۷۵۶۲۹۳۳ یا نشانی‌های الکترونیکی https://telegram.me/studentbike،  https://instagram.com/studentbike98 و http://studentbike.ir تماس بگیرند. حضور والدین در جلسه اول این دوره‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طول دوره آموزشی، شامل داشتن ماسک و دستکش نیز ضروری است./خبرطهرون