به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه در بازدید از بیمارستان روان پزشکی ایران، ضمن قدردانی و تقدیر از تلاش های مدیریت و کادر پزشکی بیمارستان، زحمات آنها را ایثارگرانه توصیف کرد و در دیدار با کشاورز، رئیس بیمارستان گفت: در شرایط کرونایی هر کسی، توان و جرات ادامه خدمت در مراکز درمانی را ندارد، شجاعت شما روحیه ایثارگری و خدمت را نشان می دهد و مردم هیچ گاه زحمات شما را فراموش نخواهند کرد. 

وی از اعلام آمادگی مدیریت شهری منطقه۲۱ برای ارائه خدمات شهری به بیمارستان خبر دارد و افزود: زمینی به مساحت نزدیک به ۳۰۰متر در حاشیه بزرگراه شهید فهمیده(اتوبان تهران_کرج)قرار دارد که با توجه به قرار گرفتن منطقه در غربی ترین نقطه شهر، ظرفیت مناسبی برای ایجاد همراه سرا به دنبال دارد.  

در ادامه اما کشاورز رئیس بیمارستان روانپزشکی ایران، بازدید مدیران شهری از بیمارستان را دلگرمی برای ادامه فعالیت عنوان کرد و افزود: سلامت روان موضوعی است که به همه بخش ها و نهادها مربوط است؛ چرا که یک بیمارستان با پرسنل و ظرفیت محدود نمی تواند به تنهایی به سلامت اجتماعی، فرهنگی و بیولوژیک افراد جامعه بپردازد.

او در ادامه گفت: از تعامل و ارتباط با شهرداری منطقه۲۱ استقبال می کنیم و با تعامل و همراهی همه نهادها یک بیمارستان می تواند کارش را انجام دهد.

رئیس بیمارستان روانپزشکی ایران ضمن استقبال از ساخت همراه سرا و همکاری برای جانمایی آن، از شهرداری منطقه۲۱ خواست تا در حوزه مبلمان شهری و نگهداشت فضای سبز ۴۵هزار متری بیمارستان نیز آنها را یاری کنند که معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه برای ارائه این خدمات قول مساعد داد.

در این بازدید؛ اسمعیل زاده شهردار ناحیه دو، جنگروی مدیر روابط عمومی و نظام آبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه۲۱ نیز حضور داشتند.