به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه  4 تهران ، "نادر گودرزی" با بیان اینکه در دوران شیوع کرونا فعالیت های فیزیکی خانواده ها کاسته شده است افزود: شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی از وظایف اصلی خود می داند که به سلامت شهروندان در این دوره کمک کند از این رو به مناسبت هفته تربیت بدنی فعالیت های مجازی ورزشی برای شهروندان این منطقه در نظر گرفته شد.

او در ادامه به فعالیت های آموزش مجازی ورزشی که خانواده ها بتوانند با خیال آسوده در خانه آنها را انجام دهند اشاره کرد و گفت : از جمله این فعالیت ها تهیه و انتشار آموزش باشگاه مجازی در رشته های متنوع ورزشی، انتشار کلیپ های پارالمپیاد ورزشی و کلیپ های ورزش در خانه در شبکه های اجتماعی منطقه 4 در حال انجام است . 

مدیر تربیت بدنی منطقه 4  به لغو همایش رالی شهروندی اشاره کرد و گفت: در این هفته مقرر بود چهاردهمین همایش رالی شهروندی در منطقه 4 برگزار شود که با توجه به موج سوم شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان این مسابقه لغو شد.

گودرزی در پایان از اعزام نفرات ورزشی به چالش پله نوردی و پرتاب دارت خبر داد و گفت: همچنین در این هفته چالش پله نوردی و پرتاب دارت بین شهروندان در کنار  انجام تست های سلامت سنجی و تست تب برگزار و از مربیان و پیشکسوتان ورزشی منطقه تقدیر شد .