به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره روابط عمومی منطقه۲۱، رضا رجب زاده شهردار این منطقه با بیان این مطلب بر نگاه کاربردی به موضوعات درآمد تاکید کرد و گفت نباید جلسات درآمد حاوی گزارش صرف باشند.

وی در ادامه گفت: ما درآمد را به هدف تبدیل کرده ایم و این باعث می شود از رسیدن به اهداف باز بمانیم. درآمد یک هدف نیست بلکه وسیله ای است برای رسیدن به هدف. هدف ما نه کسب درآمد بلکه اداره درست شهر است که یکی از ابزار آن درآمد است. 

شهردار منطقه۲۱ با تاکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام که زمان و هزینه برای آنها استفاده شده، گفت: منطقه۲۱ ظرفیت های خوبی دارد که باید از آن برای خلق فرصت های درآمدی استفاده کرد. 

وی همچنین افزود: باید در حوزه مشارکت ها، سند تعریف کنیم و ظرفیت ها و فرصت های منطقه۲۱ را با استفاده از هماهنگی و همکاری بین بخشی احصا کنیم.

رجب زاده بر شناسایی زمین های مستعد سرمایه گذاری و ظرفیت های منطقه، بکارگیری بخش خصوصی، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال در قالب تهیه سند توسعه منطقه تاکید کرد.  

او با اشاره به پرداخت مطالبات پیمانکاران و پیگیری پرونده های مالی آنها، گفت: باید مسئولیت پذیر بود و کسانی که خدمتی را برای منطقه در سنوات گذشته انجام داده اند و مطالباتی دارند، هر چند آن مطالبات چندین ساله باشد نباید به آنها بی تفاوت بود.

او همچنین تاکید کرد که، باید بدانیم اگر تعهدمان را در قبال شهرداری انجام ندهیم در جایی با مشکل روبه رو می شویم و باید به ده بند درآمدی پاسخگو بود.