به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ معاون توسعه منابع انسانی منطقه درخصوص انجام اقدامات پیشگیرانه به جهت جلوگیری از شیوع بیماری کووید-۱۹ برای حفظ سلامت کارکنان منطقه سخن گفت و با اعلام این مطلب که اقدامات مختلفی در این باره صورت گرفته، تصریح کرد: این اقدامات در چهار زمینه «اطلاع‌رسانی و آموزش»، «اداری»، «پیشگیرانه مراقبتی و بهداشتی» و «حمایتی» برای به‌حداقل‌رساندن خطر ابتلا به ویروس کرونا برای همکاران انجام شد.

 معاون شهردار منطقه گفت :  باتوجه به اینکه سلامت همکاران از مهم ترین دغدغه های این معاونت است در ادامه بیان کرد در مرحله اول که همراه با موج اول شیوع کووید-۱۹درکشور بود، اقداماتی شامل گندزدایی و ضدعفونی روزانه ساختمان مرکزی منطقه،  نواحی شش‌گانه، تعطیل‌کردن سالن ورزشی کارکنان، لغو همایش‌ها ، جلسات و کلاس‌های آموزشی و برگزاری آن به صورت مجازی و غیرحضوری، تهیه دستگاه تب‌سنج جهت غربالگری و سنجش دمای بدن کارکنان و شهروندان هنگام ورود به ساختمان های ستادی و نواحی منطقه که به صورت روزانه و... به انجام رسیده است.

در ادامه مینایی  از انجام اقدامات مؤثر برای پیشگیری و مراقبت از کارکنان و شهروندان اطلاع داد و گفت که این موارد شامل اهدای پکیج لوازم بهداشتی به کارکنان از قبیل ماسک، دستکش، اسپری و مایع ضدعفونی دست، جداسازی و بازطراحی چیدمان اداری به منظور تأمین فاصله‌گذاری اجتماعی، اجرای چندین نوبت غربالگری تحت نظر تیم پزشکی شرکت شهرسالم، ، نصب اتاقک مه‌پاش( اتاقک ضدعفونی) در ورودی ساختمان مرکزی و سایر اقدامات بوده است.

مینایی از ادامه مستمر اقدامات پیشگیرانه خبر داد و گفت: ما در این حوزه، تا پایان رفع خطر کرونا در کنار همکارانمان هستیم و از هیچ اقدامی در این باره دریغ نخواهیم کرد.

معاون توسعه منابع انسانی شهردار منطقه ۶ در ادامه اقدامات پیشگیرانه ، پس از اجرای موفق طرح بهسازی و نظافت اسکان کارگری در نواحی ششگانه ، با دستور شهردار محترم منطقه این طرح به شهرداران سایر نواحی ابلاغ تا تمامی اماکن اسکان کارگری به صورت مستمر و چند نوبت در روز نظافت و سلامت کارگران بررسی شود.