به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، رجب زاده شهردار این منطقه در ابتدای این جلسه با اشاره به حدیثی از سیدالشهدا امام حسین(ع) مبنی بر اینکه "همانا حوائج مردم از نعمت های خداوند بر شماست"، گفت: اگر در مسیر انجام و پیشبرد کارها دچار زحمت و یا خسته می شوبم باید بدانیم و آگاه باشیم که قطعا همه اینها ذخیره آخرت برای ماست.

وی در ادامه با بیان "اهمیت ویژه نگهداشت شهر" افزود: سطوح انجام کارها در حوزه خدمات شهری می بایست از پایین به بالا باشد، یعنی سطح اولیه هرم که مهم ترین درخواست و توقع مردم از مدیریت شهریست باید محقق شود. در ابتدای امر می بایست شکل ظاهری شهر آراسته شود و سپس برای پروژه های عمرانی و مهم قدم برداشت.

رجب زاده ادامه داد: منطقه۲۱ بسیار استراتژیک و مهم است به این علت که ورودی غربی شهر تهران، پایتخت ایران اسلامی و ام القرای جهان اسلام است. اولین موضوع مدنظر، نگهداشت شهر است که نیازمند برنامه دقیق، هماهنگی بین بخشی و تعامل مطلوب است.

در پایان این جلسه؛ صباغ زاده به عنوان معاون جدید خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲۱ معرفی و از زحمات زابلی معاون پیشین خدمات شهری و محیط زیست به پاس خدمات ارزنده طی دوران مدیریتی اش تجلیل شد.