به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، در راستای طراحی و اجرای قطب گردشگری شرق تهران،  جلسه مشترکی با حضور کسری حسنی، مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی ،  مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه 13، سبحانی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی  ، علی مرادی، معاون فنی و عمرانی و شراره معدنیان، معاون طرح و برنامه این شرکت در سالن کنفرانس ساختمان ستادی شهرداری منطقه برگزار شد.

در این جلسه ، شهردار منطقه 13 در خصوص انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین شرکت توسعه فضاهای فرهنگی و شهرداری منطقه 13 گفت : انعقاد این تفاهم نامه ،  به توسعه زیر ساخت های خدماتی و گردشگری بوستان سرخه حصار کمک می کند. 

همچنین در این جلسه رحمان زاده  با اشاره به اینکه، شرق تهران ظرفیت کافی برای توسعه گردشگری وجود دارد ، تاکید شد: با نگاه ویژه و سرمایه گذاری در منطقه سرخه حصار و تصویب مصوبه ای در شورای اسلامی شهر تهران، این منطقه به عنوان قطب گردشگری شرق تهران در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به افتتاح دو پروژه جدید در آینده نزدیک اظهار داشت : پروژه بازار گل و گیاه که بزرگترین پروژه در سطح تهران و حتی کشور است ودیگری پروژه بوم گردی است که موقعیتی را برای افراد فراهم می کند که به راحتی ظرف مدت کوتاهی وارد ناحیه ای شوند که مشابه شمال کشور است و می توانند از انواع غذای محلی بهره مند شوند. 

کسری حسنی ، مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی نیز در این جلسه ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با شهرداری منطقه 13در زمینه پروژه قطب گردشگری شرق تهران خاطر نشان کرد : علاوه  بر مزیت های این پروژه در زمینه اشتغالزایی و.. بوستان جنگلی سرخه حصار با ویژگی های خاص زیست محیطی میتواند پذیرای گردشگران داخلی و خارجی باشد.