به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: در این راستا 2 وبینار آموزشی « نقش حفاظتی زنان در پیشگیری از ابتلای اعضا خانواده در دوره کرونا» و « شیوه زندگی سالم زنان با تاکید بر چاقی به عنوان عامل وخامت کوید 19» به صورت آنلاین با حضور متخصصان تغذیه و روانشناس بالینی و مشاوره خانواده در فضای مجازی به اجرا درمی آمد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اینکه این برنامه های آموزشی به صورت آنلاین و به مدت یک ساعت می باشد افزود: شهروندان به منظور اطلاع بیشتر از زمان برگزاری و موضوعات وبینارهای آتی می توانند به آدرس اینستاگرام shahrdari15_salamat مراجعه کنند.

مختاری در تشریح موضوعات آموزشی وبینارهای آتی افزود: روانشناسی کودک و نوجوان، زنان و خانواده، سلامت مردان، دیابت، ایدز و هپاتیت از جمله این موضوعات است.

او در ادامه به برپایی ایستگاه های مشاوره حضوری در پردیس بانوان اشاره کرد و گفت: این مجموعه نیز با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در فضای باز بوستان  با برپایی ایستگاه های «ورزش در خانه» ، «سلامت زنان و خانواده در دوران کرونا» و «تغذیه در دوران کرونا»  و نیز  ارائه خدمات ایستگاه دوچرخه به صورت رایگان  به مدت 6 روز پذیرای بانوان بود که در مجموع  400 بانو از این خدمات بهره مند شدند.