به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، "حمیدرضا فرخی" با اعلام این خبر افزود: با توجه به غیرقابل پیش بینی بودن تغییرات ناگهانی جوی و احتمال بارش های باران و برف و به منظور جلوگیری از هرگونه غافلگیری و آبگرفتگی و خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان، سایت های برف روبی نواحی 9 گانه تجهیز و در آماده باش کامل قرار گرفتند.

او با بیان اینکه در این فصل اهم وظایف اداره خدمات شهری و نواحی نه گانه جلوگیری از مسدود شدن راه ها در صورت بارش هاست، افزود: تمامی اقدامات لازم و کافی در این خصوص اندیشیده  و ایستگاه برف روبی به صورت یک سایت مرکزی و چندین  ایستگاه سیار در سطح نواحی 9 گانه آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

فرخی خاطرنشان گفت: جهت مقابله با بحران های احتمالی بارش سنگین برف 9 دستگاه خودرو نیسان  137، 24 دستگاه اره برقی و دستی به همراه خودروهای مخصوص برف روبی در آماده باش قرار خواهند گرفت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 4  در ادامه گفت: در این راستا با شروع فصل پاییز تمامی سایت های برف روبی سطح منطقه به کانکس های مخصوص اسکان عوامل انسانی برف روبی تجهیز شده اند و 180  نیروی انسانی آماده به خدمت هستند.