به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، دیدار صمیمانه با کارکنان اداره ورزش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و اداره رفاه معاونت توسعه منابع انسانی، به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه، سیروس نظریان‌آزاد، معاون توسعه منابع انسانی، سعید شاهمیر، معاون امور فرهنگی و اجتماعی و کارکنان ورزش حوزه شهروندی و کارمندی در سالن کنفرانس دفتر شهردار منطقه برگزار شد.

در این دیدار سعادتی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی از عملکرد شایسته هر دو معاونت حاضر در جلسه در حوزه ورزش تقدیر و تشکر کرد و با ابراز خرسندی از گسترش ورزش شهروندی بین اقشار مختلف منطقه گفت: با اجرای پروژه‌های کوچک‌مقیاس در محلات کم‌برخوردار انتظار می‌رود سرانه ورزش در این محلات افزایش یابد و همکاران من باید اهتمام جدی در این کار داشته باشند.

شهردار قلب طهران همچنین از انتخاب مسابقات جام وحدت ادیان اداره ورزش منطقه ۱۲ به عنوان کاندیدای دریافت جایزه جهانی صلح و ورزش ۲۰۲۰ یونسکو خبر داد و اظهار امیدواری کرد، شهرداری تهران به کسب این جایزه جهانی نائل آید.

نظریان نیز طی سخنانی از همکاران خود در اداره ورزش و سلامت، همچنین اداره رفاه معاونت توسعه منابع انسانی که هم به لحاظ وظیفه اداری و هم به لحاظ علاقه فردی، همواره دغدغه توسعه و ترویج ورزش و تندرستی شهروندان و همکاران خود را دارند، قدردانی کرد.

او با اشاره به برخی اقدامات انجام‌شده در حوزه ورزش کارمندی در دوران کرونا افزود: توزیع دوچرخه بیدود به صورت رایگان به همکاران با مشارکت معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک منطقه از جمله این اقدامات بوده؛ همچنین به دلیل علاقه‌مندی همکاران به سلامت جسمی و روحی، به‌زودی باشگاه بدنسازی منطقه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت دوباره خود را آغاز خواهد کرد.

معاون توسعه منابع انسانی منطقه سپس در تشریح برخی اقدامات انجام‌شده در این حوزه گفت: ایجاد ورزشگاه اختصاصی ویژه همکاران در منطقه (آقایان-بانوان)، برگزاری همایش دوشنبه‌های ورزشی برای همکاران با مشارکت اداره ورزش منطقه، معرفی همکاران به منظور استفاده رایگان از مراکز ورزشی منطقه به صورت ماهانه، برگزاری و اعزام تیم‌های کارکنان به مسابقات درون‌منطقه‌ای و برون‌منطقه‌ای در 2 بخش آقایان و بانوان، تهیه بانک اطلاعاتی نخبگان ورزشی منطقه از جمله این اقدامات بوده است.

در ادامه جلسه، شاهمیر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه ورزش طی سال گذشته، از اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی متناسب با شرایط حال حاضر و شیوع کروناویروس خبر داد و این برنامه با اهدای لوح تقدیر به کارکنان ورزشی هر دو معاونت خاتمه یافت.