به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، رحمان زاده شهردار منطقه 13 گفت: این منطقه توانست در ارزیابی بعمل آمده با اخذ حداکثر امتیاز ممکن(100) در مقایسه با مدت مشابه سال قبل و در بالاترین سطح رضایتمندی رسیدگی به درخواستهای شهروندی ، ضمن  تثبیت جایگاه خود ، در وضعیت «بسیار مطلوب» قرار گیرد.

وی افزود : شهرداری منطقه 13 ،  علاوه بر بهبود عملکرد در شاخص های کیفیت و کمیت رسیدگی به پیامها در مقایسه با سال 98 و کسب بیشترین امتیاز در بین مناطق، توانست در شاخص فعالیت های اطلاع رسانی و فرهنگی در راستای معرفی فرهنگ نظارت همگانی و افزایش مشارکت شهروندان نیز امتیاز کامل 100 را کسب نماید.

در ادامه رحمان زاده، مهمترین نقاط قوت این دوره را همزمانی سرعت رسیدگی به پیامها با بیشترین حساسیت در اجرای اقدامات مورد درخواست شهروندان به منظور ارتقاء کیفیت پیام ها،  اطلاع رسانی  فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در راستای تعمیق فرهنگ نظارت همگانی و اقدامات مناسب در جهت جذب، ساماندهی و آموزش ناظرین افتخاری برشمرد.

وی با بیان اینکه سامانه 1888 نقطه نظرات مردم را بدون هیچ مانعی منتقل می کند گفت :  مدیران حوزه های اجرایی می توانند بر اساس پیام های ارجاعی نقاط ضعف و قوت عملکردی خود را مرتفع و با پاسخگویی دقیق و به موقع اعتماد واطمینان مردم را فراهم آورند.

وی یادآور شد : بر این اساس ،سامانه 1888 منطقه 13 توانست با الویت‌بندی و رفع نارضایتی شهروندان منطقه در موضوعات مختلف در جهت جلب رضایت ایشان رتبه قابل قبولی را در میان مناطق 22 گانه تهران کسب نمایند.