به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازاداره روابط عمومی سعید تیموری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۴ با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری دومین دوره مسابقه نقاشی کودکان تهرانی با عنوان «شهری که من دوست دارم از پشت پنجره خانه مان ببینم» گفت: شرکت کنندگان ۴ تا ۱۴ سال می‌بایست تا ۳۰ آبان تصویر نقاشی خود را به صورت الکترونیکی در آدرس farhangi. tehran. ir بارگزاری کنند، نسخه اصلی آثار برگزیده پس از داوری و انتخاب به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شود.

تیموری با بیان اینکه ازجمله اهداف این مسابقه به تصویر کشیدن نگاه و دیدگاه کودکان به شهر و طراحی شهری است افزود: مانند سال گذشته با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران آثار برتر درسطح شهر در دید عموم قرار خواهد گرفت.

تیموری خاطر نشان کرد: سال گذشته در اولین جشنواره نقاشی کودکان تهران بیش از ۹ هزار اثر به این جشنواره ارسال شد که از این تعداد۱۴۰ اثر به عنوان برگزیده در دو نوبت در سطح شهر به نمایش گذاشته شد.

گفتنی است: به منظور اطلاع رسانی گسترده، از تمامی بستر ها و ظرفیت های موجود در سطح منطقه اعم از مراکز فرهنگی هنری، آموزشگاه های نقاشی، مدارس و مراکز آموزشی استفاده شده است.