به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و ‌فرهنگی این منطقه با بیان اینکه برنامه های امسال هفته وحدت بدلیل بیماری کووید 19 به صورت مجازی برگزار می شود افزود: این تغییرات به منظور حفظ سلامت شهروندان و رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا انجام شد.

او در ادامه گفت: از جمله برنامه های اجرایی این منطقه در  سالروز میلاد پر خیر و برکت حضرت محمد صلوات ا...، تولید محتوای فرهنگی از جمله کلیپ ،پادکست، فیلم کوتاه و‌انتشار آن در فضای مجازی است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه سه درباره مضمون این فیلم ها گفت: این فیلم های کوتاه به معرفی پیامبر رحمت ،ویژگی های آن‌حضرت و تهنیت میلاد آن بزرگوار به شهروندان می پردازد.

کمالی نسب ابراز کرد: در بخش دیگری از برنامه ها، طراحی مسابقات ویژه کودکان و نوجوانان با موضوعاتی نظیر مسابقه عکس و‌فیلم کوتاه از خلق و خوی  محمدی در شهر ، نامه به پیامبرم ، نقاشی از آنچه محمد را رسول مهربانی کرد و....  بود که هدف از آن پرورش تفکر قشر کودک و‌نوجوان در زمینه دین اسلام و خصوصا پیامبر عظیم الشان اسلام است.

او با اشاره  به تقارن این روز با  ۱۳ آبان ماه گفت: اجرای برنامه های ویژه دانش آموزان نیز با توجه به تعطیلی مدارس شامل: برگزاری مسابقات نقاشی ، تولید محتوای فرهنگی مناسب این ایام در فضای مجازی خواهد بود.