به گزارش اکونا پرس،

 

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ محمد رضا پارسیان با اشاره به این مطلب گفت: این مجله چندرسانه ای با هدف ایجاد فرصتی برای ارتقاء سطح ارتباطات شهروندی با مدیریت شهری شمال تهران هر هفته به صورت آن‌لاین برای مردم شمیران با آخرین اتفاقات این منطقه، گشت و گذار در شهر، شمیران‌گردی، معرفی محله‌ها و خیابان‌های شمیران و ... به صورت مجموعه متن، عکس، ویدئو و پادکست منتشر می‌شود.

پارسیان تصریح کرد: نشریه الکترونیک وقایع شمیران که پیش از این و تا شماره ۸۰ به صورت تک صفحه ای با ارائه نسخه pdf در اختیار مخاطبان قرار می گرفت، با توجه به در نظر گرفتن نیاز شهروندان به دریافت حجم بیشتری از رویدادهای شمال تهران و نیز انعکاس مطالب متنوع در حوزه شهری و شهروندی از هفته نخست آبان ماه ۱۳۹۹ در ۱۲ صفحه به صورت چندرسانه ای توسط تیم کارشناسان اداره روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهیه و از این شماره به صورت چند رسانه ای در پرتال رسمی شهرداری منطقه یک به آدرس region1.tehran.ir در منوی روابط عمومی و زیرمنوی مجله وقایع شمیران بارگذاری شده و با قابلیت نمایش ویدئو، صوت، عکس و متن از طریق تلفن همراه، رایانه، تبلت و سایر دستگاه های دیجیتال قابل مشاهده و تورّق است.

وی بیان داشت: در این مجله هر آنچه بخواهید از پادکست تا ویدئو و عکس را می توانید با یک کلیک ساده بخوانید و بشنوید. پس فرصت مطلع شدن «وقایع شمیران» را به آسانی از دست ندهید.

گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند برای دسترسی به نخستین شماره «وقایع شمیران» به آدرس زیر مراجعه کنند.