به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس سید مجید غمخوار با بیان آنکه هم اکنون 27 پروژه توسعه محلی توسط سازمان عمرانی مناطق در حال اجرا است، از پیشرفت 60 درصدی عملیات اجرایی این پروژه ها خبر داد.

وی با بیان آنکه همکاری سازمان عمرانی مناطق و شهرداری های مناطق در حوزه های ساماندهی، بهسازی و اصلاح پیاده روها، نهرها، جداول، مسیرهای سلامت و جمع آوری آبهای سطحی در جهت بهبود کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و تحقق مطالبات آنها ادامه خواهد یافت، از تکمیل 8 پروژه توسعه محلی توسط این سازمان خبر داد.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق همچنین در تشریح برخی از اقدامات در حال اجرا به منظور تکمیل پروژه های مذکور، خاطرنشان ساخت: عملیات عمرانی در پروژه بهسازی پیاده رو و ایجاد مسیر دوچرخه خیابان هلیسایی واقع در منطقه 4 با ادامه اجرای طرح نابینایان، اجرای بتن پیاده رو و اجرای بتن مسیر دوچرخه رو در حال پیگیری است و پیشرفت عملیات اجرایی به مرز 74 درصد رسیده است. 

به گفته غمخوار ساماندهی محورهای پرستویی و فیروزآباد و نیز مسیر پله ها و جمع آوری آب های سطحی در علی آباد جنوبی واقع در منطقه 16 طبق برنامه در حال اجرا است و از پروژه احداث مسیر یکپارچه پیاده رو و دوچرخه در حاشیه بزرگراه نواب واقع در منطقه 17 نیز خبر می رسد امور اجرایی ضمن تحقق پیشرفت 55 درصدی پروژه ادامه دارد. این در حالی است که پروژه های بهسازی مسیرهای سواره رو و پیاده رو خیابان الزهرا، کوچه های ایران زمین، فروردین، اردیبهشت، خیابان سرحدی و زمین فوتبال شهرک مفید در نواحی چهار و پنج منطقه 18 به زودی به بهره برداری خواهند رسید.