به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه 13 گفت : در راستای انجام تدابیر ایمنی و حمل و نقلی در محدوده و شناسایی معابر حادثه خیز در منطقه  ،با هماهنگی پلیس راهور ، 17 نقطه پر خطر و حادثه خیز  در سال جاری  ایمن سازی  و مشکلات ترافیکی آن برطرف شده است .

به گقته وی با اجرای عملیات های ترافیکی ، مشکلات و موانع حمل و نقلی این نقاط حادثه خیز شامل میادین شهید کلاهدوز ، مهتدی ، نقطه گلوگاهی بزرگراه شهید باقری ابتدای بزرگراه شهید یاسینی ، بزرگراه باقری حدفاصل سنائی تا صائب تبریزی ، سی متری نیروی هوایی  نرسیده به ایستگاه پیروزی ، شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی ، ورودی شهرک زینبیه ، خیابان پیروزی ، جاده ده ترکمن و... برطرف شده است.

شهردار منطقه 13 اظهار داشت : به صورت مستمر و با همکاری پلیس راهور ، محدوده های حادثه خیز جدید شناسایی و عملیات اصلاح آن با هدف کاهش تصادفات و حفظ جان رانندگان در دستور کار قرار می گیرد.

وی تصریح کرد:  در پی ارزیابی های صورت گرفته  ، بعد از اجرای ایمن سازی و اصلاحات هندسی در نقاط حادثه خیز منطقه ، تصادفات این بخش از پایتخت در مقایسه با سال گذشته ، کاهش محسوسی داشته است .