به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره روابط عمومی شهردار منطقه ۱۴ با تاکید بر اتمام پروژه های کوچک مقیاس و تسریع در اجرای ۳ پروژه شاخص منطقه گفت: ۱۶۷ برنامه برای روانسازی اقدامات حوزه معاونت ها تبیین شده و بصورت هفتگی بر پیشرفت هر پروژه و اقدامات اجرایی سطح منطقه نظارت انجام می پذیرد.

مصطفی پور با اشاره به بارش های پیش رو و لزوم تسریع در پروژه هایی چون کف سازی مسیل ابوذر و بهسازی خیابان خاوران تصریح کرد: برای روان سازی معابر، تسهیل در عبور و مرور و رفاه حال شهروندان لازم است ظرف هفته های آینده، ایمن سازی و مراحل باقی مانده کار در این پروژه ها به اتمام برسد.

شهردار منطقه ۱۴ همچنین بر نیازسنجی و رفع مشکلات شهری بصورت محله محور تاکید کرد و اظهار داشت: جهت کسب رضایتمندی بیشتر شهروندان از عملکرد حوزه های مرتبط با شهرداری، از نظافت انهار و معابر گرفته تا فضای سبز و ساخت و سازهای غیر اصولی و گره های ترافیکی، همه نیازمند نظارت دقیق مسئولان شهری در سطح نواحی و رفع مشکلات به صورت محله محور است.  

مصطفی پور در پایان ضمن ضرورت تشکیل کمیته تخصصی و نظارت برای افزایش کیفیت و سرعت در اجرای پروژها و همچنین تاکید بر نظارت سلامت کارکنان و عوامل خدمت رسان شهرداری در دوران شیوع کرونا، جهت افزایش راندمان کاری و حرکت سریعتر منطقه نفرات به شرح ذیل را در پستهای اجرایی منصوب کرد.

۱.مهدی اتحاد سرپرست ناحیه دو

۲.مهرداد نصیری سرپرست ناحیه سه

۳.محمد رضا ملاشاهی سرپرست  ناحیه پنج

۴.علی الله وردیان سرپرست ناحیه شش

۵.عباس نمدچی سرپرست مدیریت پسماند

۶.حسین گودرزی سرپرست اداره خدمات شهری

ضمناً از زحمات مسئولان پیشین نیز قدردانی بعمل آمد.