به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علیرضا جعفری سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به میزان بارش های خوب چند روز گذشته در پایتخت گفت: تمامی نیروهای خدمات شهری در ستاد بارندگی منطقه، نواحی، مسیل و موتوری به همراه 150 دستگاه ماشین آلات ازچهارشنبه گذشته در آماده باش کامل بودند تا در صورت نیاز به رفع آبگرفتگی معابر بپردازند.

 او اضافه کرد: با تلاش نیروی های خدمات شهری همزمان با شروع بارش پاییزی تمامی نقاط حساس آبگیر، جوی، کانال و حوضچه ها منطقه بازدید میدانی شد تا در صورت آبگرفتگی احتمالی در همان دقایق ابتدایی رفع شود.

 جعفری با اشاره به اینکه 43 حوضچه و 23 کانال در منطقه وجود دارد، افزود: با تداوم بارش ها از هفته گذشته خوشبختانه هیچ گزارش آبگرفتگی اعلام نشده است.

 او افزود: 39 نقطه حساس آبگیر در بزرگراه ها، خیابانها و معابر منطقه وجود دارد که در این نقاط عامل انسانی به صورت 24 ساعته به همراه تجهیزات مستقر شدند تا در صورت بروز مشکل اقدامات لازم را انجام دهند.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه به تمهیدات انجام شده در طول سال اشاره کرد و گفت: تابستان امسال انهار و کانال های منطقه تماما لایروبی شده اند. 

جعفری به اجرای عملیات عمرانی در کانال ابوذر اشاره کرد و گفت:  عملیات بتن ریزی و بهسازی کف این کانال به طول 150 متر با همکاری شرکت خاکریز آب در حال اجراست.

 برپایه این گزارش؛ محمدی شهردار منطقه از روند عملیات عمرانی کانال ابوذر و لایروبی کانالها و انهار سطح منطقه بازدید کرد.